Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2013

Το πρώτο μου βιβλίο ευχών!!!

Μπορεί να διανύω μια περίοδο απραξίας όσον αφορά το χόμπυ, όμως το διάστημα πριν από αυτήν,  έφτιαξα το πρώτο μου βιβλίο ευχών. Αν και πέρασε πολύς καιρός από τότε, νομίζω ότι μπορώ να σας το παρασουσίασω και να ακούσω τη γνώμη σας.
Το θέμα της βάπτισης ήταν τα στρουφάκια και σε συνεννόηση με τη νονά αποφασίσαμε το βιβλίο ευχών να είναι ένα "στρουμφομανιτάρι". Τα υλικά μου τα προμηθεύτηκα από τη Σφραγιδομανία που με εξηπηρέτησε άψογα. Κινήθηκα αποκλειστικά σε χρώματα γαλάζιο και λάχανι όπως ήταν και τα χρώματα της βάπτισης.
το εξώφυλλο :
μερικές εσωτερικές σελίδες :
καθώς και κάποιες σελίδες με δικές μου προσθήκες όσον αφορά το θέμα, δηλαδή τα στρουμφάκια :
Ευχαριστώ πολύ τη νονά για την εμπιστοσύνη που μου έδειξε και εύχομαι τα καλύτερα στο νεοφώτιστο.
Ελπίζω να σας αρέσει.


4 σχόλια:

  1. Πρωτότυπο το μανιτάρι του μικρούλη! Εκεί μέσα θα μπουν όλες οι στρουμφοευχές συγκεντρωμένες!
    Καλή εβδομάδα και καλή συνέχεια στις δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραίο το έφτιαξες, μπράβο!
    Μου αρέσει η λεπτομέρεια με το γρασίδι που έβαλες στο εξώφυλλο!
    Καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανέμορφο, με πολύ ωραίες λεπτομέρειες !!! Μπράβο Λευκή μου !!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή