Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2013

Καλή Χρονιά και ποδαρικό με ένα πάρτυ κυριολεκτικά της τελευταίας στιγμής!!!

ΚΑΛΗ ΧΡΟΝΙΑ!!!
Εύχομαι για το 2013 σε όλους ΥΓΕΙΑ και ΑΙΣΙΟΔΟΞΙΑ!
Ποδαρικό θα κάνω με μια ανάρτηση αφιερωμένη στη μικρή μου κορούλα, την πριγκίπισσά μου που εχθές έγινε 7 χρονών. Της έκανα λοιπόν ένα παρτάκι κυριολεκτικά της τελευταίας στιγμής και πραγματικά πιστεύω ότι στέφθηκε με μεγάλη επιτυχία. Μικροί και μεγάλοι διασκέδασαν μέχρι αργά και έφυγαν όλοι ικανοποιημένοι. Είναι η πρώτη φορά που τα γιορτάζω τα γενέθλιά της στη μέρα τους.
Λόγω των εορτών το θέμα μας ήταν τα χριστούγεννα και το μόνο που πρόλαβα να φτιάξω ήταν μια βάση για τα κεκάκια μου.
Η διαδικασία απλή και εύκολη, άλλωστε δεν είχα και πολύ χρόνο στη διάθεσή μου. Έντυσα με χαρτί ένα κουτί από πουράκια και κόλλησα από πάνω και από κάτω από μία βάση για τούρτα, η μία μικρότερη από την άλλη. Φυσικά επιμελήθηκα και τα κεκάκια τα οποία έγιναν ανάρπαστα από τους μικρούς μας φίλους. Ίσα-ίσα πρόλαβα να τη φωτογραφίσω γεμάτη.
Φέτος χάρηκα πολύ το γεγονός ότι άδειασε όλος ο μπουφές μου κι αυτό σημαίνει δύο πράγματα : ή τα έφτιαξα νόστιμα ή πεινούσαν πολύ οι καλεσμένοι μου. Προσωπικά φυσικά θέλω να πιστεύω ότι ισχύει το πρώτο.
Η εορτάζουσα ήταν πολύ χαρούμενη κι εγώ φυσικά τρισευτυχισμένη βλέποντας το κοριτσάκι μου να το απολαμβάνει τόσο πολύ.
Πολύχρονη κουκλίτσα μου και να είσαι πάντα έτσι ευτυχισμένη!!! Ακόμη δεν το πιστέυω ότι μεγάλωσες κι έγινες μια μικρή δεσποινιδούλα.
Ευτυχισμένο το 2013!!!

6 σχόλια:

  1. Να την χαίρεσαι την μικρούλα σου..Η ευτυχία ζωγραφισμένη στο πρόσωπο της..εύχομαι να κρατήσει για πάντα και συ να είσαι γερή να την καμαρώνεις!!όλα τέλεια..έστω και της τελευταίας στιγμής...δεν το κατάλαβα!! φιλιά πολλά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Kali xronia na einai panta gemato eutuxismena xamogelasta proswpakia to spitaki sou!!!
    H mikri sou einai mia gluka na ti xairesai!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να την χαιρεσαι !!!!Να είναι γερή και καλότυχη !!!
    ¨Ολα υπέροχα..περιμένω οδηγίες για τα cup cake!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΝΑ τη χαίρεσαι Λευκή μου! Να είναι γερή , τυχερή και χαρούμενη η κουκλίτσα σου! Φιλιά πολλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλή χρονιά Λευκή μου!Να χαίρεσαι την μικρή κουκλίτσα σου!
    Και τι κουκλίτσα!Ίδια η μαμά!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Να την χαίρεσαι τη μικρούλα σου, να τα εκατοστήσει!!!!!
    Μπράβο και στη μαμά που τα προλαβαίνει όλα και έχει πάντοτε πολύ καλές ιδέες!!!!!
    Πολλά φιλιά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή