Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

Get Creative - October 11th Elina's challenge

Μόλις τελείωσα ακόμη μια καρτούλα για την πρόκληση της Ελίνας αυτή τη φορά.  Η Ελίνα μας ζήτησε να χρησιμοποιήσουμε στην κάρτα μας ένα οποιοδήποτε χαρτονένιο διακοσμητικό.
Εγώ χρησιμοποίησα μια οβάλ κορνιζούλα βαμμένη με mist που είναι το νέο μου απόκτημα. Μέσα στην κορνιζούλα έγραψα την ευχή μου. Τα χαρτιά που χρησιμοποίησα είναι από το Graceful κιτ της Echo park και τα διακοσμητικά από τη συλλογή μου. Με το ίδιο mist έβαψα και το λουλουδάκι αλλά και την δαντελίτσα.

Την ευχαριστήθηκα πολύ κι αυτήν την καρτούλα και ελπίζω να σας αρέσει το αποτέλεσμα.
Φιλιά μέχρι την επόμενη κάρτα!

10 σχόλια:

  1. Πολύ πολύ όμορφη Λευκή μου! Φανταστικά χρώματα...μου αρεσει που έβαψες και τη δαντελίτσα! Καλή σου επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πανέμορφη Λευκή μου!Ωραία χρήση του mist!
    Καλή επιτυχία και φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πανεμορφη καρτουλα!Συγχαρητηρια για την εμπνευση!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. τελεια η καρτα σου !!αγαπημενα χαρτια αυτα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φανταστικη καρτουλα μου αρεσουν παρα πολυ τα χρωματα και τα γαζια!!!
    Καλη επιτυχια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Το ροζ δεν το χορταίνω ποτέ.Τέλειο αποτέλεσμα.Μπράβο και καλή επιτυχία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πολύ όμορφη. Κι έχω τρέλα με τα πουά!
    {Fan, όπως λέμε sofan!}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Φαίνεται ότι την ευχαριστήθηκες πολύ την καρτούλα, είναι τόσο όμορφη! Ευχαριστούμε για την συμμετοχή στο Get Creative!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Pretty card, lovely stitching. thank you for joining us at Get creative. channa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πάρα πολύ όμορφη, μου αρέσουν ιδιαίτερα τα χρώματα και το ράψιμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή