Δευτέρα 20 Φεβρουαρίου 2012

Καρτούλα με σφραγίδες

Χαίρετε ξανά. Αυτές τις μέρες πειραματίστηκα λιγάκι με κάτι σφραγίδες που είχα αγοράσει. Είναι η πρώτη φορά που προσπαθώ να χρωματίσω μια σφραγίδα και μου άρεσε η διαδικασία. Χρησιμοποίησα τις ξυλομπογιές ακουαρέλας της κόρης μου από το μάθημα ζωγραφικής που παρακολουθεί και βγήκε αρκετά καλό το αποτέλεσμα. Είναι αρκετά απλή κάρτα αλλά ειλικρινά φοβήθηκα να τη φορτώσω παραπάνω.
Η καρτούλα αυτή θα συνοδέψει το δώρο μου σε μια φίλη που γέννησε πρόσφατα.
Χρησιμοποίησα το χρωματικό συνδυασμό που προτείνει το Just Us Girls κι έτσι θα λάβω μέρος και στην παρακάτω πρόκληση :
Σας καληνυχτώ και ελπίζω να σας αρέσει.

8 σχόλια:

  1. Πάρα πολύ όμορφη! Η σφραγίδα είναι τέλεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Την χρωμάτισες τέλεια! Κι εγώ με τέτοιες ξυλομπογιές τις χρωματίζω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλά έκανες και δεν την φόρτωσες άλλο γιατί είναι πολύ όμορφη έτσι!Και την χρωμάτισες πάρα πολύ ωραία!Καλή επιτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πάντα αναρωτιόμασταν πως μπορείς να χρωματίσεις τις σφραγίδες,και μας έδωσες την απάντηση!Είναι πάρα πολύ ωραία η καρτούλα σου!
    Καλώς σε βρήκαμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΛΕΥΚΗ ΜΟΥ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΟΜΟΡΦΗ ΜΕ ΩΡΑΙΑ ΧΡΩΜΑΤΑ.ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ.ΚΑΛΟ ΒΡΑΔΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή