Τρίτη 17 Ιανουαρίου 2012

Αναδρομή στα αγαπημένα του 2011

Νομίζω ότι προλαβαίνω κι εγώ να παίξω το παιχνίδι. Άργησα πολύ, το ομολογώ. Η φίλη Amaryllis εδώ και πολλές μέρες μου παρέδωσε τη σκυτάλη για να παίξω κι εγώ αλλά δεν έβρισκα χρόνο. Σήμερα όμως γύρισα σπίτι αποφασισμένη για να παίξω. Ορίστε λοιπόν η συμμετοχή μου :
1. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΒΙΒΛΙΟ: Διάβασα αρκετά το 2011 και δε μπορώ να ξεχωρίσω. Θα αναφέρω το τελευταίο που διάβασα που είναι Το Άγριο Τριαντάφυλλο της Τζένιφερ Ντόνελι
2. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΠΟΛΗ: Φυσικά Θεσσαλονίκη! Τη λατρεύω την πόλη μου κι ας έχει υγρασία.
3. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΓΛΥΚΟ: Οτιδήποτε έχει σοκολάτα.
4. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΑΡΩΜΑ: BEAT of Burberry
5. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ BLOG: Θα με συγχωρέσετε οι υπόλοιπες γιατί σας λατρεύω το ίδιο αλλά εδώ θέλω να αναφέρω ένα blog που στάθηκε η αφορμή για να μπω στην παρέα σας. Είναι το blog της Ανεράιδας.
6. ΑΓΑΠΗΜΕΝΕΣ ΜΠΟΤΕΣ: Οι κλασικές μαύρες μπότες ιππασίας. Τις φοράω συνέχεια και μάλλον θα χρειαστώ σύντομα καινούριες.
7. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟΣ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΣ: Όνειρο ζωής είναι να πάω στο Παρίσι και συγκεκριμένα στη Eurodisney μαζί με τα κορίτσια μου φυσικά. Ελπίζω κάποτε να τα καταφέρω.
8. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΜΕΡΟΣ ΓΙΑ ΚΑΦΕ: Δεν συνηθίζω να βγαίνω για καφέ οπότε μάλλον είναι το σπίτι μου.
9. ΑΓΑΠΗΜΕΝΟ ΦΑΓΗΤΟ: Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου λατρεύω τις τηγανητές πατάτες. Εξακολουθώ ακόμα να είμαι σταθερή σ' αυτή μου την προτίμηση.
10. ΑΓΑΠΗΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Είναι αυτή που ξέχασα να βάλω τίτλο και αναφέρεται στην επίσκεψή μου στο νηπιαγωγείο της κόρης μου για να φτιάξουμε καρτούλες http://lefkihandicrafts.blogspot.com/2011/12/blog-post_15.html
Αυτά από μένα.
Τώρα πρέπει με τη σειρά μου να δώσω τη σκυτάλη σε 8 φίλες ακόμη που δεν έχουν παίξει :
1. Βάλια
2. Σοφία
3. Σάντυ
4. Ιωάννα
5. Μαρία
6. Νατάσα
7. Ζωή
8. Χριστίνα
Ελπίζω να μην έχετε προλάβει να παίξετε κορίτσια.

2 σχόλια:

  1. Lefki μου σ΄ευχαριστώ που με προτίμησες για το παιχνίδι, αλλά έπαιξα πριν από λίγο καιρό!!!!!
    Όσο για τις δικές σου απαντήσεις, έχουμε αρκετά κοινά!!!!! Η αγάπη για τις σοκολάτες, το Blog της Ανεράιδας, το Παρίσι....... πολυαγαπημένα θα έλεγα!!!!
    Φιλιά πολλά γλυκιά μου:)!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Hi there!
    THANKS So very much for stopping by my blog, for the Birthday Wishes, for becoming a follower, Sharing my giveaway on your blog & GOODLUCK in my giveaway.....
    ♥♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή