Πέμπτη 15 Δεκεμβρίου 2011

Εχθές τελικά ήταν η μεγάλη μέρα, η μέρα που επισκέφτηκα το ολοήμερο νηπιαγωγείο που φοιτά η μικρή μου κόρη, για να φτιάξουμε καρτούλες μαζί με τα παιδιά. Είχα φτιάξει προ ημερών τρεις κάρτες ως δείγματα και τα παιδιά ψήφισαν μια easel card με έναν μπισκοτούλη. Τους ετοίμασα όλα τα υλικά, δηλαδή έκοψα τα χαρτιά για τη βάση της κάρτας, ετοίμασα τα πατρόν του μπισκοτούλη για να τα κόψουν μόνα τους και πήρα μαζί μου όλα τα απαραίτητα υλικά για τη διακόσμηση. Ήταν πραγματικά μια μοναδική εμπειρία για μένα ως μητέρα να παίρνω το ρόλο της δασκάλας έστω και για μια μέρα. Οφείλω να ομολογήσω ότι είχα λίγο άγχος στην αρχή αλλά στην πορεία και με τη βοήθεια των παιδιών το ξεπέρασα. Ήταν όλα τα παιδιά άψογα και ακολούθησαν τις οδηγίες μου. Το αποτέλεσμα μιλάει από μόνο του:
Αξίζουν συγχαρητήρια σε όλα τα παιδάκια για την αξιόλογη προσπάθειά τους και φυσικά στις δασκάλες τους που τα περιβάλλουν με τόση αγάπη. Τους ευχαριστώ για την τιμή που μου έκαναν! Αν και κουράστηκα αρκετά, υποσχέθηκα ότι θα το επαναλάβω μέχρι το τέλος της χρονιάς. Το σημαντικό ήταν ότι κατάλαβα ότι το χάρηκαν και τα παιδιά πολύ και αυτό είναι που μετράει πειρσσότερο. Η δε κόρη μου, έλαμπε από ευτυχία που ήταν στο σχολείο η μαμά της η "καλλιτέχνης". Δεν είναι σκέτη γλύκα οι καρτούλες τους;

9 σχόλια:

  1. Αχ τι όμορφες που είναι!!!!!Και φυσικά είναι ευτυχισμένο το κοριτσάκι σου με τέτοια μανούλα!!!!Μπράβο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλειες φτιαγμένες από μικρά γλυκά χεράκια !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μπράβο στις δασκάλες,μπράβο και σε εσένα!Τελικά γίνονται και ωραία πράγματα στα σχολεία μας!Και οι καρτούλες ίσως οι ωραιότερες που έχουμε δει μιας και φιάχτηκαν απο μικρά χεράκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ όμορφες οι καρτούλες σας!!νασαι καλά ήταν πολύ ωραία ιδέα. Φανταζομαι τη χαρά των παιδιών όταν είδαν έτοιμη τη καρτούλα φτιαγμένη απο τα χεράκια τους!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Πολύ ωραίες Λευκή μπράβο στα παιδάκια σε εσένα και στις δασκάλες.Τι καλύτερο να βλέπεις την χαρά ενός παιδιού και πόσο μάλλον να την έχεις προκαλέσεις εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΛΕΥΚΗ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΦΑΝΤΑΣΤΙΚΕΣ.ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ.ΜΟΥ ΘΥΜΗΣΕΣ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΜΕΧΡΙ ΠΕΡΥΣΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΗΜΟΥΝ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΓΟΝ.ΚΗΔ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΕΣ ΤΙΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΑ ΕΓΩ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΔΑΣΚΑΛΕΣ.ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΗΤΑΝ ΔΕΥΤΕΡΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΥΓΧΑΡΙΤΗΡΙΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ ΟΤΙ ΕΔΩΣΕΣ ΠΟΛΥ ΧΑΡΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΣΕ ΕΧΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ.ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΛΕΥΚΗ ΜΟΥ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΑΛΙ.ΟΤΑΝ ΜΠΟΡΕΣΕΙΣ ΠΕΡΝΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΩ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Μπράβο στα παιδιά, μπράβο και σε σένα! Πολύ όμορφες καρτούλες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή