Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2011

Συνθέσεων συνέχεια...

Ήταν να μην κάνω την αρχή! Το Scrapbooking in Greece ζήτησε για την 21η πρόκλησή του να εμπνευστούμε από τα χρώματα της φωτογραφίας και να φτιάξουμε μια σύνθεση όπου θα βάλουμε παντού λουλούδια.
Έτσι, προσπάθησα κι εγώ να αποδώσω όσο καλύτερα μπορούσα την πρόκληση, έχοντας ως πρότυπο την υπέροχη σύνθεση της Guest Designer, Κατερίνας. Ξέφυγα λίγο στα χρώματα αλλά από λουλούδια, άλλο τίποτα!
Αυτή είναι η δική μου εκδοχή:

Στη φωτογραφία είναι οι κόρες μου (τις λατρεύω!) το καλοκαίρι του 2010 στην Πάργα από τις καλοκαιρινές μας διακοπές στα παράλια της Ηπείρου. 
Φοβήθηκα λίγο μήπως την παραφόρτωσα τη σύνθεσή μου αλλά ήθελα ως αρχάρια να πειραματιστώ λίγο. Γενικά μου άρεσε το τελικό αποτέλεσμα. Ελπίζω και σε εσάς!

4 σχόλια:

  1. Πολύ χαρούμενη , και επιτυχημένη φωτογράφηση!!!Μπράβο !!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία, φωτεινή και χαρούμενη σύνθεση!!Να χαίρεσαι τα γλυκά σου κοριτσάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Λευκή, ειναι πολύ ωραια η συνθεση σου! Προσωπικά δε θεωρω ότι εχεις ξεφυγει στα χρωματα, ειναι όλα ισορροπημενα και τοσο όσο, φανταχτερα και ζωηρα όπως ταιριαζει στις κορες σου αλλά δε σου τραβανε την προσοχή απο τη φωτο τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λευκή η σύνθεσή σου είναι πολύ όμορφη,νομίζω έχεις αποδώσει το ύφος της φωτογραφίας πολύ ωραία!!!καλή επιτυχία στη πρόκληση!Πέρνα μια βολτίτσα απ το blog μου σε περιμένει ένα βραβείο www.dadacreations.blogspot.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή